Evert is een harde werker, met veel know how. Hij denkt goed mee. Denkt in oplossingen. Werktijden zijn prima. Verder werkt hij heel netjes, ook tijdens slopen, boren, schuren, beitelen, noem maar op. Kwaliteit van zijn werk is echt top. De badkamer is echt heel mooi geworden. Dank voor alles, EvertGábor uit Almere
Uitstekende toiletrenovatie verricht. Heeft zeer hoog kwaliteitsniveau.Werkt heel netjes en laat de zaken tussentijds keurig achter. Overlegt indien nodig. Is vriendelijk, correct en betrouwbaar. Dus ook voor een volgende opdracht het klusbedrijf dat ik ga benaderen!Yneke uit Almere
Als we weer een verbouwing heben . Dan mag evert van de Brink. Het zeker weer doen..Daan uit Blaricum
UitmuntendGemmie uit Almere
een vriendelijke betrouwbare en ervaren manHARM uit Almere
Alles was perfect geregeld. Contact was ook uitstekend. Gezien tijdens verbouwing uit huis waren werd er door Evert keurig alles in de gaten gehouden en contact met ons.
Nemen hem zeker weer bij onze volgende verbouwing.Henny uit Almere
Evert is een vakman. Staat open voor vragen en suggesties. Denkt mee en komt met oplossingen. Werkt zeer netjes en secuur. Is vriendelijk. We zijn erg blij met onze nieuwe badkamer en toilet.Fonneke uit Almere
Prima ervaring. Voorlichting vooraf was informatief, met duidelijke adviezen- het gaf me het gevoel dat het goed zou komen. Uitvoering uitstekend gedaan ook.Jeroen uit Almere
Hij bood netjes zijn excuses aan voor de late reactie. Verder keurig en snel geholpen. Duidelijke uitleg gehad hoe alles werkte.M uit Almere
Echt een vakman, maakt onze droom helemaal waar.Herbert uit Almere
Snel komen kijken en uitstekend advies gegeven.Ellen uit Almere
Een prettige en nette vakman die vakkundigheid en vertrouwen uitstraalt. Netjes werkt en een goede kwaliteit werk aflevert. De klussen die hij tot nu toe voor ons heeft gedaan zijn steeds tot onze volle tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Almere
Uitstekend vakman, meedenkend en komt met de juiste ideeen voor indeling kleur enz enz. Werkt daarbij alles tot in de puntjes af. Als er nog eens een klus gedaan moet worden dan is Evert van den Brink mijn klusman. uit Almere
Gedurende 3 weken aan de slag geweest met de badkamer. Vaak ook als we niet thuis waren. Werkt erg netjes, eind van de dag netjes opgeruimd. Geheel volgens offerte. Zowel prijs als tijdslijnen. Geeft ook advies en heeft ruimte voor overleg. We zijn erg blij met het eindresultaat.René uit Almere
Zeer prettig contact. Heeft de klus vakkundig uitgevoerd. uit Almere