Zeer prettig contact. Heeft de klus vakkundig uitgevoerd. uit Almere
Zeer professionele vakman, betrouwbaar en afspraak is afspraak.Anko uit Almere
Goed, duidelijk in afspraken. Denkt mee in oplossingen en op tijd aanwezigRobbert uit Almere
Evert heeft prachtig en precies werk geleverd. Hij is zeer vakkundig en overlegd goed met klant indien zich problemen voordoen of een oplossing moet worden gevonden. Dat vonden wij prettig. Helemaal top!Olaf Van uit Almere
Vakman die zeer netjes en secuur werkt in goed overleg met de klant.
Bij de volgende klus gaan wij zeer zeker weer naar Evert toe.T uit Almere
Als we weer een verbouwing heben . Dan mag evert van de Brink. Het zeker weer doen..Daan uit Blaricum
Professioneel.
Denk met de klant mee.
Adviserend rol.Abdelkrim uit Almere
Prettige, betrouwbare man, die lekker zijn ding deed en overlegde waar nodig. Gaf ook regelmatig tips en ideeën.Mariëlle uit Almere
helemaal top , klantvriendelijk, zeer communicatief, goede uitleg, vakman.Richard uit Almere
Echt een vakman, maakt onze droom helemaal waar.Herbert uit Almere
Hardwerkende, deskundige, hele vriendelijke man. we hadden "rare" klussen. Hij heeft ons goed geadviseerd en hij heeft daarna de werkzaamheden perfect uitgevoerd.
Inmiddels staat er een afspraak voor een grotere klus . uit Almere
Evert is een vakman. Staat open voor vragen en suggesties. Denkt mee en komt met oplossingen. Werkt zeer netjes en secuur. Is vriendelijk. We zijn erg blij met onze nieuwe badkamer en toilet.Fonneke uit Almere
Een prettige en nette vakman die vakkundigheid en vertrouwen uitstraalt. Netjes werkt en een goede kwaliteit werk aflevert. De klussen die hij tot nu toe voor ons heeft gedaan zijn steeds tot onze volle tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Almere
Beleefd, ruimt alles netjes op, alles gaat in overleg, haalt zelf het materiaal, binnen een week na mijn eerste telefoongesprek met Evert werd de klus al geklaard.Inge uit Almere
Is ons aanbovelen via de tegelleverancier en de verwachtingen is geheel uitgekomen. Wanneer de badkamer aan de beurt is komt hij zeker weer in beeldM uit Almere