Vriendelijk, betrokken, geeft goed advies en weet waar hij het over heeft. uit Almere
Goede en vriendelijke vakman. Evert werkt heel netjes, het is op tijd af en de communicatie verloopt soepel. Wij zijn zeer tevreden over hoe hij onze zolder heeft gerenoveerd!Callista uit Almere
Zeer positief, vakkundig en meedenkend uit Almere
Een vakman, meedenkend maar helaas zat hij te vol met opdrachten zodat we een andere aannemer hebben gezochtZ.m. uit Almere
Echt een vakman, maakt onze droom helemaal waar.Herbert uit Almere
perfecte communicatie, uitvoering werkzaamheden vakkundig gedaan.Ron uit Almere
Uitstekend vakman, meedenkend en komt met de juiste ideeen voor indeling kleur enz enz. Werkt daarbij alles tot in de puntjes af. Als er nog eens een klus gedaan moet worden dan is Evert van den Brink mijn klusman. uit Almere
Gedurende 3 weken aan de slag geweest met de badkamer. Vaak ook als we niet thuis waren. Werkt erg netjes, eind van de dag netjes opgeruimd. Geheel volgens offerte. Zowel prijs als tijdslijnen. Geeft ook advies en heeft ruimte voor overleg. We zijn erg blij met het eindresultaat.René uit Almere
Nadat wij via de Klussenier contact hebben gekregen met de heer van den Brink, kwam hij al snel kijken naar de klus die wij hadden. Hij kon ook vrij snel daarna beginnen, wat voor ons heel prettig was. Het werk wat hij gedaan heeft is prima uitgevoerd en wij zijn dan ook zeer tevreden.R. uit Almere
een vriendelijke betrouwbare en ervaren manHARM uit Almere
Evert is een vakman. Staat open voor vragen en suggesties. Denkt mee en komt met oplossingen. Werkt zeer netjes en secuur. Is vriendelijk. We zijn erg blij met onze nieuwe badkamer en toilet.Fonneke uit Almere
Professioneel , meedenkend hoe iets beter of anders kon in de badkamer , oftewel een topper en dat toen de buitentemperatuur 30 graden wasIngrid uit Almere
Is ons aanbovelen via de tegelleverancier en de verwachtingen is geheel uitgekomen. Wanneer de badkamer aan de beurt is komt hij zeker weer in beeldM uit Almere
Harde werker en vooral een vakman. Heel prettig in de omgang, correct en betrouwbaar.
Werkt ook erg netjes. We zagen op tegen de sloopwerkzaamheden vanwege de stof, maar nauwelijks last van gehad. De drie weken voor de badkamer zijn echt omgevlogen, zo weinig 'last' van iemand in huis. We zijn erg tevreden over het resultaat en Evert.Paul uit Almere
Prettig en zeker voor herhaling vatbaar.G uit Almere